Arctic Air Aircooler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Arctic Air Aircooler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,9

k**********@h********** 19-08-2022

Aircooler, beter dan een ventilator.

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Omdat het klein en compact is. Voor kleine ruimtes vooral zeer geschikt. En als je het filter nat maakt, en in de vriezer doet, en daarna terug plaatst, koelt hij extra! Laatst gekocht bij de Makro voor maar €15,- excl. maar zeer de moeite waard.

M13p13 15-08-2022

Geen wondermiddel, maar werkt voldoende

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik heb 2 jaar geleden een paar van deze koelers gekocht... En natuurlijk moet je geen wonderen verwachten. Maar waarvoor ik ze gekocht heb, werkt prima.
Ik werk sinds corona namelijk thuis op zolder aan een bureau. Met temperaturen boven de 30 graden is dat niet echt fijn werken. Maar als ik één arctic aircooler links en één rechts zet, gevuld met water (met ijsklontjes)... dan kan ik de hele dag prima werken op zolder zonder te zweten.
Als ik dan van mijn werkplek wegloop, merk ik wel degelijk flink verschil.

Enig minpuntje is dat ie toch wel iets luidruchtiger is dan ik gehoopt had. Maar tijdens een overleg, kan ik 'm op de hoogste stand laten staan en anderen, waarmee ik digitaal overleg heb, horen hem niet.

Dus nee, het is geen wondermiddel, maar voldoet prima waarvoor ik 'm gebruik.

Pluspunten

• nabije koeling
  • stuk goedkoper dan airco's

Minpunten

• iets luidruchtiger
  • wat vaker bijvullen

s******************@h********** 21-05-2022
Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik heb dit product gekocht in de supermarkt want ik dacht dat is wel handig als t warmer wordt. Hij werkt goed maar als je hem verplaatst lekt hij water en een dag later lag er zelfs water op de tafel waar hij staat, zónder dat ie verplaatst was...Dit hoort niet. Nu ligt er een theedoek onder anders gaat mijn tafel naar de haaien en die is nog niet zo oud.

Dave 29-07-2021

Waar koop ik filters?

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Werkt goed, maar 18 maanden later begint het te lekken. Ik denk nieuwe filters nodig.... ik weet helaas niet waar ik die kan kopen.

Pluspunten

• werkt prima voor die prijs

Minpunten

• begint nu te lekken
  • geen filters te koop gevonden

r*************@m****** 06-06-2021

Koop dit prul niet !

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Wat een product…ik zit soms vol verbazing te kijken naar die nep reclames waarin producten de hemel worden in geprezen. Dit product is grote oplichterij en doet absoluut niets behalve een klein windje blazen. Mijn scheten produceren meer wind om zo maar te zeggen. Ik heb dit “ ding “ gekregen van iemand die er 10 had gekocht om door te verkopen, hij heeft nu spijt dat hij er zoveel had gekocht omdat het ECHT NIETS DOET. Geloof ook niet dat het beperkt leverbaar is en dat hij maar 30 euro kost…dit ding is nog geen euro waard. Koop gewoon een ventilator van 2 tientjes en gooi er een natte handdoek overheen..hier heb je meer aan dan dit prul. Als je echte verkoeling wil koop dan een (mobiele) airco, alleen dan koel je een ruimte.

Pluspunten

• Te gebruiken om met de luchtbuks op te schieten.

Minpunten

• Werkt niet
  • Nep product
  • Te duur voor wat hij doet
  • Koelt niet

Marjan 30-09-2020

Geen aanrader

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Na een week was de verlichting al stuk,
Daarna lekte er water uit aan de onderkant
Waardeloos product.

Arnaud Ins 12-08-2020

Lekt

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Set van 2 gekocht, de eerste begon na 10 minuten plotseling te lekken aan de onderkant.
Onverklaarbaar en erg hinderlijk, het water stroomde eruit.

Minpunten

• Lekt

Arctische storm 24-07-2020

Zit geen adapter bij, heb er niks aan

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik kan er niks mee, is niet compleet. Mails verstuurd want ik dacht twee te krijgen, kreeg er 1, had dat erbij moeten zetten. De advertentie was twee voor de prijs van één! Niet leuk

paul 08-07-2020

artic air cooler

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Gekocht bij de action.. uit nieuwschierigheid.
Eenmaal water in gedaan naast mn hoofd neergezet, ongeveer 20 minuten. Nou het koelt alleen mn neusharen.
Wat een flut product is dit zeg!

Minpunten

• koelt voor geen meter
  • niet kopen!

Keesie 25-06-2020
  • Product gekregen

zonde van het geld, werkt totaal niet

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

geeft geen enkele verkoeling, wel leuk met die lapjes.
In de reclame zie ik dat ze deze zelfs gebruiken om de buitenruimte te koelen, dan moet hij wel heel goed zijn.

Pluspunten

• Leuke kleuren lampjes
  • lekker klein, kan hij zo in de vuilnis bak
  • geen slang nodig
  • lekker zuinig, maar 2,5 watt

Minpunten

• koelt niet
  • maakt lawaai

Clau 14-06-2020

Slecht apparaat

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Koelt totaal niet, je voelt alleen iets als je er vlak bij zit. En maakt zoveel herrie dat die totaal niet geschikt is om bij te gaan slapen, mijn ventilator van paar tientjes maakt en minder herrie op de hoogste stand , en koelt veel beter

Harry 09-06-2020

Vochtige lucht

Werkt 0,0
in een kleine wc Voel je de lucht Stroom iets
dit apparaat maakt de lucht alleen maar vochtig en vochtige lucht voelt warmer aan
Sowieso zie ik in een kleine badkamer totaal geen temperatuur daling

Pluspunten

• Mini

Minpunten

• Geen temperatuur daling
  • Vochtige lucht
  • Lawaai
  • Werkt niet

Edwin 22-05-2020

Arctic Air?

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Een waardeloos stuk plastic.
Maakt vooral veel herrie en koelt zeker niet.
Zelfs in de laagste stand maakt dit ding zoveel herrie dat je er vanzelf genoeg van krijgt.
Uiteindelijk een thermometer gepakt en eerst aan de achterkant gemeten en na een halfuur aan de voorkant van het apparaat. Het resultaat was verbijsterend en niet meetbaar temperatuur achter en voor zo goed als gelijk. Voor dit geld kan je beter een stil ventilatortje kopen. Dit werkt echt niet een prutser product Eigenlijk had ik het al kunnen weten ze verkopen dit tenslotte ook via Tel Sell

Minpunten

• Maakt zelfs in de lagere stand teveel lawaai
  • Apparaat koelt voor geen meter
  • Goedkoop plastic uitvoering.
  • Typisch weer een put product van Tel Sell

Roan 23-04-2020

Voor op het bureau

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Als je al naar het formaat kijkt, dan weet je dat dit apparaat nooit een volledige ruimte zoals een slaapkamer zal koelen. Het apparaat zorgt wel voor een beetje verkoeling, maar dan moet je hem echt vlak naast je hebben staan op je bureau of tafeltje naast je bed. Dan merk je wel iets van verkoeling, mits je hem met water hebt gevuld en de knop (bovenop links) op een van de drie standen hebt staan. Het waterreservoir is wel redelijk snel leeg, wanneer je hem op de laagste stand zet. Laat staan op de hoogste stand. Tijdens de hete dagen wil je hem natuurlijk alleen maar op de hoogste zetten, maar dan kun je na ongeveer een uurtje het weer bijvullen. Dat doet je bijvoorbeeld ’s nachts natuurlijk niet. Dat elke keer bijvullen is dus frustrerend. Het apparaat zou volgens de reclame geruisloos zijn. Dat is hij zeker niet, maar het geluid dat het produceert is wel acceptabel. Wil je een ruimte echt goed koelen en de temperatuur naar beneden halen? Ik adviseer nog even doorsparen en dan voor een airco gaan.

Pluspunten

• Compact
  • Geschikt voor op bureau of nachtkastje

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg
  • Koelt geen ruimte
  • Prijs is te hoog

Karen 23-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Je hebt er niks aan beter een grote ventilator aanschaffen ijskoud water erin met ijsblokjes blaast nog warme lucht!

Mark de Bakker 04-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Vorig jaar 6 apparaten aangeschaft ter overbrugging naar normale airco. Binnen 1 week 2 apparaten defect en de overige 4 komen niet eens in de buurt van de verwachting (verkoeling op individuele werkplek).

Jaikke 23-06-2019

Miskoop.

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Nutteloos ding. Totaal geen effect gewone tafel of statief ventilator ( goedkoper en functioneler) heb je veel meer aan.!!

Pluspunten

• Geen enkele

Minpunten

• Alles

H knuist 22-06-2019

Arcticair aircooler is voor een kleine kamer

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Werkt goed om mij slaapkamer kool te houden je het overal neer zrtten en geen snoeren voor de grond en draaid op een accu geen stopkontakt nodig

L. Brouwer 23-08-2018

Handig cool hulpje

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Handig hulpje om vrij snel de kamer wat te verkoelen. Zet deze een halfuurtje voor het slapen gaan even aan en het scheelt echt wel wat. Kleine tip ijskoud water gebruiken!

Pluspunten

• Leuke lampjes
  • Snelle verkoeling

Christine 16-08-2018

Wees gewaarschuwd voor de Cube Cooler-versie!!

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Deze compacte airco voor 90 euro gekocht via de website van CubeCooler -- zelfde ding. Helaas heb ik er niet aan gedacht eerst eens even het internet naar vergelijkbare airco's af te zoeken. Een dag na bestelling vond ik deze dus, voor 30 euro. Dit gemaild naar Cube Cooler -- geen antwoord. Wel een juichende mail: uw product is verzonden -- bleek 'uit China' te zijn. Levertijd dus 7 tot 20 werkdagen, hetgeen niet op de site staat vermeld. Ding inmiddels in huis, koelt maar 2 vierkante meter, dat doet-ie wel aardig. Nooit meer iets van CubeCooler gehoord.

Pluspunten

• aardige vormgeving

Minpunten

• ik had zonder gekund
Marijke 25-07-2020

Precies dezelfde ervaring, wat een nep. Krijg je ook nog 3 jaar garantie, maar is na 2 maanden al kapot. Kun je dus geen kant mee op.

Pieter 11-08-2018

Waardeloos nutteloos.

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Totaal nutteloos ding, koelt voor geen meter, apparaat heeft zeker wel voldoende blaaskracht (3 standen) maar koelt gewoon niet, ook maakt het apparaat veel geluid. Het is koeler als je voor een ventilator zit. Waardeloos apparaat, koelt niet.

Minpunten

• Luidruchtig
  • Koelt NIET

Lief 26-07-2018

Klein maar werkt geweldig voor de boot

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Klein maar fijn. Deze kleine aircooler werkt echt super goed in een boot. Vandaag was het 35 graden en de aircooler zorgde ervoor dat wij het lekker cool binnen in de boot hadden. Voor in het huis is het een leuke lamp met een ventilator. Kleine ruimtes werkt hij super. Tip. Doe er ijswater in of een ijspak met koudwater. Werkt super. Super happy ermee. Je kan ook niet verwachten dat je hele huis koel word 😂. Klagers moeten hem eens een uurtje op de wc aan zetten 🤭

Pluspunten

• Leuk design.
  • Lamp is echt grappig in de avond
  • Hoe koelt super in een kleine ruimte
  • Ook leuk voor in een kinder kamer

Minpunten

• Geen minpunten. gewoon een leuke koeler

Marijke 25-07-2020

Op de wc zetten? Neem hij dan ook poeplucht mee?

Roos 19-07-2018

persoonlijke koeler

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik zocht een koeler die op de persoon zelf blaast en je verkoelt. Dit apparaat voldoet daar wel aan. Enig nadeel is dat er elke minuut drie keer een geel waarschuwingslampje gaat branden om te kennen te geven dat de watertank leeg is. Waarschijnlijk een foutje in de afstelling. Watertank is gewoon vol, dus moet ik het waterniveau zelf in de gaten houden. Als ik gek word dan stuur ik 'm wel terug. ;)
Het is geen airco dus verwacht niet dat dit apparaatje de hele ruimte koelt.

Pluspunten

• Koelt echt op de persoon
  • Geen lawaai

Minpunten

• Irritant waarschuwingslampje
  • Op volle kracht is tank zo leeg

Joop 02-07-2018

Geen airco

Geschreven voor: Arctic Air Aircooler

Ik heb dit ding gratis van mijn buurman gekregen die had hem zelf een maand geleden gekocht maar het had geen enkele nut en had hem aan mij gegeven onder het motto van....als die bevalt hoef je hem pas te betalen! Na 3 dagen wist ik genoeg.....Echt....wat een nutteloos apparaat en zonder van je centen. Als je koude lucht wil moet je gewoon een airco kopen, een goedkope airco komt in elk geval de gevraagde koude lucht uit.

Pluspunten

• Mooie compacte vormgeving

Minpunten

• Koelt echt voor geen meter
  • Irritant gezoem
  • Weggegooid geld wanneer je het koopt
  • Via Tommy teleshopping te overdreven opgehemelt